السلام عليكم جميعا



  • بطاقات وفلاشات تهنئه بالعيـد عسـاكـم
  • ملاحظة هامة جدااااا

  • من هذا اليوم لن يتم وضع حلقات فى الموقع

  • ودة لانى مسافر   ومش هقدر اكمل تنزيل للمسلسلات 

  •  كان نفسى اكمل  تنزيل للمسلسلات بس اسف   ما قدرت

  • ولكن انا هحاول اعوضكم عن هذا بحل  بسيط جدا

  • اذا احد يريد الحلقات ويريد يكملها    راسلونى على الايميل  

  • طبعا مش هقدر اكتب اسماء المواقع عندى فى الموقع علشان هذا هيبقى اعلان

  • وانا هعطيكم  اماكن المواقع  الى تكملون منها المسلسلات وهى بالطبع اول مواقع

  • واذا انتم تريدون تبحثو بنفسكم  براحتكم

  • لكن انا حابب اسهل عليكم

  • اذا احد مش عارف يضيفنى 

  • يقدر يبعتلى  تعليق  فى الموقع ويترك ايميلو  واسمو

  • ياريت الاخوة الى هيتركو تعليق يتركوة تحت هذا الموضوع

  • ويطمن التعليق ما راح يظهر غير ليا انا فقط

  • وايميلو فى الامان ان شاء الله 

  • وانا ان شاء الله هبعتلو  الاماكن  الى يشاهد منها الحلقات كاملة 

  • رجاء المراسلة او عمل التعليق وترك الايميل قبل يوم السبت  لان السبت هو يوم السفر

  • طبعا اليوم هو 23 رمضان  هو اليوم الى هيبدئ منو توقف عرض الحلقات

  • دلوقتى دة وقت الايميل

  • ايميل الموقع 

  • watancafe@hotmail.com
  • او
  • watancafe@yahoo.com

  • تحياتى للجميع وعيد سعيد على الجميع ان شاء الله 
  •  
  • أحــمــد


  • بطاقات وفلاشات تهنئه بالعيـد عسـاكـم

      12 Comments:

      غير معرف said...

      لييييشش زعلاتنا وربي

      غير معرف said...

      ولله توحشنا يا احمد نتمنا لك التوفيق و سفر سعيد مشكووووووووووووووووور الك

      غير معرف said...

      لا تكفى كمل تنزيل الحلقات

      غير معرف said...

      وربي حراااام
      انا كل يوم ارجع من الشغل واخش الموقع
      ليش كدا

      غير معرف said...

      اريد الحلقات مسلسل ليلة عيد والموقع

      غير معرف said...

      الله سيامحك والله كنت مسوي فينا خير يا احمد بس لاني في الدوام 12 ساعه متواصله فمالي الامسلسلاتك.
      بس في النهايه تروح وترد بالسلامه.

      غير معرف said...

      ااااااااااااااااااااااااه وويينك ياااحمد فديتك انت الوحيد الي تنزل اول باول الصراحه انا فقدتك اهئ اهئ اهئ

      غير معرف said...

      واللله قهر انا قل يوم اتحمس ادخل الموقع القاك مسافر ..... لاكن تروح وترجع بالسلامه

      غير معرف said...

      تروح وترجع بسلاامه

      غير معرف said...

      كل عام وانتوا بصحه وسلامه

      تروح وترجع بالسلامه ..


      سلم لنا ع مصر معاكـ ^ مصرأم الدنــــــــيا^

      غير معرف said...

      ياشباب يابنات وين الشات اشتقتلق يا احمد وينك

      غير معرف said...

      شلالالالالاب
      ليش تسون تشذي (متاثره)ههه

      سواح ايجى | زنارة تيوب